Class action

Asså, det mest amerikanska nånsin hände mig idag - jag fick ett mail från nån law firm här i landet om att Netflix (websidan där jag kollar på film rätt ofta) har blivit stämda och tydligen ska det hållas en förhandling i december eller nåt sånt där, och jag är inbjuden. Lite småcoolt sådär ändå ju! Jag har länge funderat på att avsluta mitt Netflix-konto för jag använder det inte ändå och detta var väl droppen som fick bägaren att rinna över typ; nu ska jag definitivt säga upp det (done!). De pengarna som jag sparar nu (totalt 40 dollar, haha) kan jag ju köpa mina Minnetonkas för nästan... Perfekt :)

Idag har jag varit på gymmet en sväng och efteråt åkte jag ut till Willowbrook och kikade efter en beige väska i mocka men lyckades inte hitta nån tyvärr. Det är väl egentligen bara bra då jag behöver spara mina pengar ;) Jag hittade inget annat heller så jag åkte hem, kollade lite på OS, bokade bussresa till Philly (åker dit i slutet av augusti igen!) och hämtade hem host mom från tåget.

Ikväll blev det jobb, mina host parents gick på The Dark Knight Rises som tydligen var rätt dålig (klart, den har ju The Dark Knight att leva upp till) så C och jag gick först till Sunset Park en sväng, sen ut med vovven, sen åt vi middag och efter det visade han mig hur man spelar ett speciellt Wii-spel. När lillkillen väl hade gått och lagt sig så kollade jag på OS-invigningen som NBC visade. Jag älskar jackorna som Tyskland hade på sig, jag vill oxå ha en sån! Nederländerna var väldigt färgglada, men seriöst Sverige - what's up med de randiga tröjorna och varför fick Rolf-Göran Bengtsson bära flaggan? Jeeez...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0