Dienstag

Ikväll har jag sagt hej då till världens bästa och finaste Frederike. Imorgon förmiddag lämnar hon Montclair för nya äventyr i Chicago. Ni kan vara säkra på att jag ska hälsa på henne, nu har jag ju den perfekta anledningen till att åka dit! Det är fortfarande ganska overkligt för mig att hon faktiskt åker härifrån imorgon, det kommer nog ta ett litet tag innan det sjunker in... Vi hade iaf en superbra sista kväll tillsammans - frozen yogurt på Let's YO! (vart annars?) och sen mys på Eagle Rock med utsikten över New York framför oss. Jag har dock insett att jag börjat förknippa den platsen med avsked; först Caroline, nu Frederike och så vill Lena dit oxå på sin sista dag i Montclair. 

Jag har oxå haft två himla mysiga dagar med C. A är på camp denna vecka men inte C så han är hemma med mig vilket jag trodde skulle bli jättejobbigt, men vi har det verkligen superbra här hemma. Igår drog vi till Brookdale Park tillsammans med hunden och hade picknick och C tog med sig sin skateboard. Efteråt hämtade vi A och sen drog vi till poolen och chillade lite. Idag var vi tvungna att vara hemma för några killar skulle komma förbi och fixa med AC'n men efter det hämtade vi A och drog till poolen igen, där vi träffade på Aline (kidsen förra au pair typ) så kidsen hade en riktigt bra eftermiddag. Även jag såklart, älskar att hänga vid poolen. Nästa veka, när kidsen är på sleepaway camp och day camp, så ska jag hänga vid poolen så mycket jag bara kan, haha. 

Nu ska jag dock säga godnatt till er, imorgon blir det minsann bowling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0