Fredag, woho!

Min fredag började bra med sovmorgon i ungefär 30 minuter. Gud vilken skillnad det gjorde! Jag var inte direkt superpigg när jag vaknade, men ändå hyfsat pigg lixom. Hur som helst, efter att ha lämnat av kidsen på camp så slappade jag mest - försökte skypa med familjen men det funkade inte så istället åkte jag tidigare till A's camp och läste lite grann i boken Priceless av Nicole Richie. Väl hemma läste jag och A lite till, sen hämtade jag C, sen lämnade jag av A hos en av min host mom's vänner och C och jag åkte vidare till biblioteket. A var upptagen fram till kl 19 så jag har i princip bara haft C idag vilket har varit supermysigt. Min fina lilla C. Som jag kommer saknar honom när jag åker hem. När A kom hem så åt vi middag och kollade på film och sen myste jag lite grann med A innan hon gick och lade sig. Mina favoritkids. Det är såna här dagar som gör att man står ut med de mindre bra dagarna, helt klart. Imorgon kväll blir det jobb men det är inte förrän kl 20 så först blir det en sväng till New York minsann. Detta blir Frederikes sista helg i The Big Apple, om bara några dagar åker hon bort till Chicago!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0