Fredagsmys

Hade lite fredagsmys ikväll tillsammans med Marie och Lena. Vi åt Ben & Jerry's och kollade på filmen Hopelessly in June som var rätt konstig om jag ska vara ärlig. Den kvinnliga huvudrollen var ingen toppskådis direkt heller... Jag och Lena verkar alltid hitta konstiga filmer, denna är bara en av många konstiga filmer vi har sett tillsammans. 

Jag och C har idag haft vår sista ensamma dag tillsammans, nästa vecka åker han iväg på day camp i fyra veckor. Han kommer alltså vara hemma men inte hela dagarna. Idag blev det lite squash på gymmet och efterrätt på Let's YO! en liten stund. Efter att ha hämtat A så åkte vi tre till biblioteket där vi spenderade fyra timmar (!). Det har förresten varit riktigt kallt idag! Jeans och långärmat fick det bli. Längesen jag hade det på mig. Bortskämd, jag? Haha neeej, inte alls...

Nu ska jag klura lite grann på vad jag ska hitta på i Philadelphia imorgon, spännande! Där verkar finnas en hel del roligheter faktiskt, LOVE Statue, Liberty Bell, Independence Hall, Philadelphia Museum of Art, Penn's Landing... Jag ska nog kunna hålla mig sysselsatt under mina timmar i staden. Dessutom kan jag efter imorgon bocka av ännu en stat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0