Golden Arrow


För ett tag sen så gick ett av mina favoritarmband sönder, ett som jag alltid bär tillsammans med mitt guldiga från House of Harlow som jag fick i studentpresent förra året. Att bara bära det från HoH ser lite tomt ut så jag letar just nu efter ett att ersätta det andra med. Helst av allt så vill jag ha ett från House of Harlow men det är lite för dyrt just nu (måste ju spara mina pengar till Chicago ni vet) så istället kanske det blir det ovan från Forever 21. Haha, jag funderar på att stanna kvar här lite längre så att jag kan köpa alla de där grejerna som jag vill köpa innan jag åker hem; två par solglasögon från Ray-Ban, smycken från House of Harlow, en iPhone 4S, Minnetonkas och rosa Converse. Plus olika resor som jag ju vill göra oxå, framför allt till Chicago, men även till Philadelphia, Boston, Baltimore och Atlantic City. Jag är helt ledig i helgen och funderar faktiskt på att åka till Philadelphia då, det hade ju varit lite småkul sådär. Med tanke på att det bara är en två timmar lång bussresa dit, så är det något man kan göra över en dag faktiskt. Vi får se, men jag är enna rätt sugen på det :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh va snyggt det va! Ett sånt önskar jag mig i julklapp ;)

Svar: Du menar att vi ska ha likadana armband? Det blir lite grann som såna där halsband som alla hade förr i tiden :D
Emma

2012-07-19 @ 14:44:48
Postat av: Monika

Haha, ja men precis! De hade väl vart superfint :D

2012-07-20 @ 10:23:10
Postat av: mormor

Om och när du kommer till Chicago skall du veta att en del av din släkt var bosatta i Chicago. Kanske finns det någon släkting kvar. Skall ta reda på det.

Svar: Just det ja, det tror jag att jag har hört nån gång tidigare. Det finns ju tydligen ett helt svenskt område i Chicago vilket skulle vara roligt att besöka.
Emma

2012-07-22 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0