Happy 20th birthday to me!


Dagens frukost - Double Blueberry Pancakes.

Kvällens middag; hemmagjorda (av mig!) köttbullar med potatismos (även det gjorde jag).

Birthday cake från min värdfamilj; vanlig gräddtårta fast med marän-topping. MUMS!

Tårtan som jag fick av Lena och Frederike - vanlig sockerkaka med choklad-topping. Och fina ljus oxå, love it!

Present från min värdfamilj; presentkort på mina två favoritställen, Let's YO! och Starbucks.

Present från Lena och Frederike; en fotoram med massor av fina kort på oss. Plus att det följde med några extra bilder som är superfina. 
För första gången någonsin i mitt liv har jag behövt jobba på min födelsedag. Det var dock inte så stor skillnad på att jobba och inte jobba, så det var okej. Började min 20e födelsedag med frukost på IHOP tillsammans med Lena, fortsatte med ett misslyckat Skype-samtal med massor av folk hemifrån, hämtade A på camp, hämtade C på camp, gjorde kanelbullar med C, gjorde köttbullar med potatismos till middag, åt tårta och öppnade presenter med K och kidsen, pratade med B i telefon, åkte iväg till Let's YO! där Lena och Frederike väntade med tårta och presenter (varför måste de lämna Montclair??) och avslutningsvis åkte jag upp till Eagle Rock för att kolla på utsikten över New York. En SUPERBRA födelsedag verkligen! Tack till alla er som har mailat, skrivit på Facebook eller faktiskt varit i Montclair med mig under denna dag. 

Imorgon är det back to basics som gäller, då blir det jobb (fast jag får lite sovmorgon imorrn, yes!) så nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. Talk to you later :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej Emmsis! Hopaps att Din dag var perfekt! Hoppas att Du har lite tålamod med att Din present är lite försenad, men den kommer!!! Fortsätt att njuta nu :)
Kramar från Lill-faster

Svar: Nämen, va gulligt av er! Då har jag ju nåt att se fram emot i veckan då :) Min födelsedag var superbra, blev firad både av familjen plus vännerna så det enda som fattades var väl att ha alla hemifrån här oxå. Kram kram
Emma

2012-07-13 @ 12:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0