July 3rd


Näst sista riktiga dagen för Louise i USA blev annorlunda jämfört med hur det egentligen skulle blivit. Från början skulle jag jobbat till kl 6 och sen åka ut till Willowbrook för att fira våra födelsedagar, men kvällen innan ringde min host dad och sa att han skulle komma hem ganska mycket tidigare från Texas, så den 3 juli hämtade jag C på camp och sen åkte vi direkt till flygplatsen och hämtade B och när vi kom hem så hade jag typ slutat. Sen åkte vi då ut till Willowbrook för att äta födelsedagsmiddag på Cheesecake Factory och på vägen hem upptäckte vi att vi hade fått punka på bilen - IGEN. Det konstiga var att det inte fanns nåt hål! Vi försökte iaf byta däcket själva men det gick inte så bra så jag ringde hem till huset kl 23:30 men ingen svarade så då sprang jag tillbaka till CCF för att se om nån där kunde hjälpa oss men det var stängt och plötsligt såg jag att en polisbil svängde in på parkeringen där vi stod. LYCKA! Snälla poliskonstapeln hjälpte oss att byta däcket och sen körde jag himla långsamt hem. Tänk om inte polisen hade dykt upp, vad hade jag gjort då? Ringt pappa kanske? Nu gick det ju bra, vilket jag är himla glad över. 

Middagen var iaf lyckad (typ iaf, min sallad innehöll päron som inte riktigt funkade ihop med vinegretten (?) som var på) och presenterna som jag fick av Louise var SUPERBRA. Ska visa bilder på dom nån annan gång. Jag fick iaf en olja från The Body Shop som man kan ha i håret eller i ansiktet (testade den i håret och OMG säger jag bara, vilken mirakelprodukt!) samt ett armband med en trollslända på. Jag är supernöjd, fast ändå inte för den där oljan som jag nu är beroende av är inte helt billig... (iaf inte här i USA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0