Lazy day

Idag har A varit hemma med mig när C var iväg på camp. Imorgon åker hon iväg på sleep-away camp i två veckor, kommer verkligen sakna henne här hemma. Vi gjorde inte sådär supermycket idag egentligen, vi kollade lite på tv och film och sen dekorerade vi en "stol" som hon ska ta med sig till camp. Vi båda har varit på gott humör idag, det var en himla mysig dag faktiskt :)

Nu ikväll var jag på Starbucks med Lena och Marie och vi bara tjötade om allt och inget ungefär. Vi har diskuterat cancer, universitetsstudier och Europa - jag måste kolla på lite svenska nyheter känner jag, jag har ingen aning om vad som pågår i Europa just nu. Det får bli kvällens underhållning minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0