Onsdag 2

Jag åkte ut till Willowbrook idag och kikade lite grann. Det slutade med att jag fick med mig ett par svarta byxor och en body scrub hem vilket var precis vad jag behövde. Mina svarta favoritjeans har gått sönder pga att jag har använt dom så mycket så jag var tvungen att hitta ett par ersättare. Inga byxor kommer kunna slå mina favoriter, men tyvärr kunde jag inte hitta exakt samma modell idag :( Jag hittade även en jacka och en blus som jag vill ha, men det får vänta till nästa eller nästnästa lön.

Ikväll hängde jag med Lena på Let's YO och vi diskuterade vad vi ska hitta på i helgen. Vi är båda lite småsugna på musikal och om det blir det, så lutar det åt att vi ser en som jag har velat se superduperlänge... Håller tummen för det. Imorgon blir det nog lite frukost på IHOP, de har nåt slags erbjudande just nu så man betalar 25 cent för en pannkaka, och två eller tre är definitivt tillräckligt för mig så det blir ju lixom typ en superbillig frukost! Nu är jag dock så trött så jag ska hoppa i säng nu, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0