Onsdag


Ursnygga skor, don't you think?

Min lilla söting fixar med vårt spel.

Resultatet efter en timmes bowling.

Idag har jag och C bowlat. Vi åkte till ett ställe i West Orange och bowlade i ungefär en timme. Vi bestämde att det blev oavgjort, för av nån anledning så fick jag skjuta en extra gång, men inte C. Lite småkonstigt sådär. Han var iaf supernöjd över att få bowla, då hans syster hatar det blir det inte ofta han får göra det. Det är väl det bästa med att vara ensam hemma med au pairen, man får göra massa roliga saker ;) Efter bowlingen hämtade vi A och som vanligt blev det lite häng vid poolen. Dock blev det tidig hemgång pga åska, men C och jag bestämde oss för att "face our fears" och gå ut en stund hemma ändå. Vi spelade basket och bara pratade om olika saker. När vi kom in igen så berättade han att han har en tågbana som vi skulle kunna bygga upp. Gud va roligt det var!! C tyckte det var himla roligt att jag gillade det och vi byggde med den i nån timme. Den där lilla skitungen alltså <3 Jag måste bara dela med mig av en sak som hände innan middagen idag oxå:

Host mom: Emma, A and C, what would you prefer to have for dinner tonight, turkey pie or lasagna?
A: Lasagna please!
C: Emma, what are you having?
Jag: I'd like some lasagna please.
C: I want lasagna too, mommy!

Lite senare...

Host mom: Alright guys, dinner's ready!
C: Emma, can you sit next to me tonight?
Jag: Of course, if it's ok with your dad that I'll take his place.
C: I'm sure it is.

Så jag fick sitta bredvid C idag vid middagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0