Torsdag

Vill ni veta en sak? När jag först kom hit så var allt sådär superjobbigt och jag funderade seriöst på att ge mig in i rematch och hitta en ny värdfamilj. Anledningen till att jag inte gjorde det var på grund av mina fina vänner här i Montclair. Nu funkar allting bra med värdfamiljen och kidsen (ja, för det mesta iaf) och mina vänner är fortfarande superbra, men Frederike har ju flyttat och Lena åker hem väldigt snart. Detta är ju såklart jättetråkigt, men efter ikväll känns allting lite ljusare. Jag och Lena skulle träffa Debora på Starbucks kl 6:30 (supertidigt, vi brukar ju vanligtvis träffas runt 8 på kvällarna) och hon tog med sig en tjej som precis anlänt till Montclair. Jag har inte träffat Deb på superlänge så det var jätteroligt att träffa henne igen, och den andra tjejen, från Thailand, var oxå riktigt trevlig. Valerie kom dit en snabbis och sa hej, och sen kom en av Deb's vänner, Victoria, dit oxå och hon var typ snällaste tjejen nånsin. Lite senare kom Lisa och hennes tre kompisar dit oxå så totalt var vi 10 tjejer där ikväll! Lite grann som ett cluster meeting faktiskt, haha. Men efter att ha träffat dessa tjejer (alla kom hit efter mig, vilket betyder att de åker hem efter mig oxå) kan jag säga att jag visserligen kommer sakna Lena när hon åker (och även Fred såklart) men jag kommer klara mig bra tack vare dessa nya härliga tjejer som jag träffade ikväll. Det känns riktigt bra.

Efter morgonens jobb åkte jag och Lena till IHOP för frukost, totalt gick notan på mindre än 7 dollar, jag älskar när de har såna där bra erbjudanden <3 Efteråt åkte vi till - håll i er nu - gymmet! Där spenderade vi nog en timme eller så, först på en crosstrainer eller vad det nu kallas (jag är ingen expert på alla de där maskinerna) och sen lite styrka. Det kändes så himla gött efteråt! Imorgon ska jag dit igen faktiskt, woho lixom, vad har hänt? ;) Nu ska jag dock sova, är så himla trött nuförtiden. Inte bra. Trevlig fredag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0