Glad midsommar!


Midsommar idag ju, roligt! Jag firar inte riktigt midsommar idag faktiskt utan imorgon istället, vilket passar mig himla bra ändå. Ska dock åka till IKEA idag för att köpa några grejer inför imorgon (och flädersaft till B, kul att han gillar det!) så det blir väl som att halvt fira midsommar. Jag kan tänka mig att de kanske har nån slags midsommarbuffé där eller så, who knows.

Igår landade ju iaf bästis på Newark och jag har nog aldrig varit så lycklig över att se henne. Jag hade tänkt att vi skulle ha en lugn kväll hemma i huset men så blev det inte riktigt... Vi körde typ all in från start! Jag visade runt i Montclair, vi åkte till min favoritrestaurang Uptown för att äta lunch men där var det stängt så istället åkte vi till Bloomfield Ave för att äta där men där fanns inte riktigt nåt som vi var sådär supersugna på så då bestämde vi att åka till Willowbrook där vi åt hamburgare från Wendy's (hey, USA är känt för sin snabbmat så man måste ju prova det!) och sen kikade runt på H&M, Forever 21 och Victoria's Secret. Vi båda shoppade på H&M............ (hur rolig får man vara lixom?) Sen sprang vi helt oplanerat in i Lena så vi pratade med henne en stund och vi bestämde att vi skulle mötas upp på Let's YO! för en frozen yogurt. Vi möttes upp runt 8 och åkte hemåt igen halv 11. Då hade stackars Louise varit vaken i mer än ett dygn... Jag kände mig lite elak som drog med henne på massa olika saker redan första dagen här, men samtidigt så har vi massor som vi ska hinna med i Montclair och jag har redan nu kunnat bocka av några saker på listan! Idag ska jag nog ta med henne till Starbucks, det är ett måste här i USA och jag vill ju även visa henne mitt stammis-Starbucks (på Valley Road). Först ska jag dock njuta av mitt svenska bröd som hon gav mig, åh va lycklig jag är över det! 

Kommentarer
Postat av: Mr Jepp

Vad roligt att se er båda ihop over there.

Vi gäds med Er
och grattis Louise till stipendiet.
http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.983918-stipendiater-delar-pa-25-000

Kram från Jepps

Svar: Ja, det är himla roligt att ha henne här!! :D Hon hälsar tack. Kramar från oss båda
Emma

2012-06-25 @ 06:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0