Idag är det måndag...

...Och jag tror att jag lider av lite måndagsångest eller så. Deppade ihop totalt precis innan host dad kom hem från jobbet runt 17. Det kan iofs bero på vädret som verkligen inte har visat sig från sin bästa sida; regnigt och blåsigt och kallt - bara 15 grader. Ja, det är bara! Efter en helg med närmare 25 grader och solsken så blev det lite av en chock att idag ta på sig kofta och jacka när jag gick ut med hunden. Men men, det var väl egentligen inte så farligt. Fast kallt var det.

Ikväll träffade jag Loan, Valerie, Inna, Isabell, Frederike och Carolin på Starbucks. Loan åker iväg på sin travel month imorgon så vi hade lite hej då-mys. Sicka tjejer alltså. Alla är så himla härliga verkligen, jag kommer så sakna dem allihop när de åker hem! Inom loppet av 6 veckor kommer fyra av dessa tjejer lämna Montclair. GALET. Jag är iaf superglad över att ha lärt känna dessa fantastiska tjejer. Nu ska jag sova, är helt slutkörd efter den här deppdagen. Förresten, för ett tag sen så fick jag en förfrågan från Skandinaviska Institutet om jag ville svara på några frågor om mitt liv som au pair i USA. Om ni är nyfikna på det så kan ni klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0