Bokat: Washington D.C.!




Vi ska bo i downtown Washington D.C., på ett Holiday Inn.

Innan jag åkte till USA så gjorde jag ingenting på dagarna. Jag förstår inte hur jag klarade av att bara vara hemma i sex månader - vad gjorde jag egentligen? Som det är nu så är jag så sjukt uttråkad efter att ha kollat mailen, bloggen och Facebook. Jag måste helt enkelt skaffa mig en hobby. Att ta tag i tyskan och lära mig lite nya ord eller så hade ju inte vart fel (jag fick lära mig idag att luftmadrass heter luftmadrasse. Fast jag vet inte hur det stavas), eller kanske franska. Fast idag får det bli körkortsteori, måste snart boka tid för provet.

Innan jag börjar plugga så måste jag dock berätta en extremt rolig sak: idag bokade jag, Lena och Frederike en resa till WASHINGTON D.C.!! Det ska bli så sjukt roligt! Vi åker den 21 april (bussen går kl 1 på natten/morgonen) och kommer hem igen kvällen efter. Jag ska berätta mer om det när resan närmar sig. En månad kvar idag!

Bilder: googlade fram dom.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hello my friend

How 's ya's doing? Feeling great, miss?

T'day we've such'a left Greensboro, North Carolina by 3 cars for more and otha' business, still about trucks though. We've been driving towards the boarder between West Virginia and Kentucky. Nice ride, weather and up to 30 degrees C actually, it's realy great.



Tomorrow we'll continue to Louisville in Kentucky. To the Mid American Truck Show!! aka. MATS.

That will be a full day event. On friday we'll continue towards Chicago, the windy town. Saturday heading back home!

Take care and I'm sorry I didn't make it, possible seeing You. That would have been great but, again, Sorry. My best ever wishes for the rest of your stay. Hugs in mass/Mr Jeppi

2012-03-22 @ 05:53:11
Postat av: Michaela

åååh..bor du i usa? vilket äventyr! skulle så himla gärna vilja åka dit men man får väl se när plånboken tillåter det haha ;) förstår att du glädjer dig över resan till wdc...såå spännande!



kramar!

2012-03-22 @ 11:20:48
URL: http://minajagfilosoferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0