Crappy Tuesday

När man blir sådär överoptimistisk, så blir allt bara skit dagen efter. Nä, okej, riktigt så farligt är det inte men min nacke gör så himla ont idag och jag vet inte varför. Jag försöker slappna av, men det går inte riktigt. Nån som har några tips på vad man kan göra? Det gör på riktigt JÄTTEont. Tack vare nackvären, har jag oxå fått huvudvärk. Men kul då, det kommer bli en himlans bra dag idag, eller? Tur att det är Art class för A idag, då behöver jag bara leka med barnen till kl 5 och sen slutar jag typ. Längtar så efter att få krypa ner i sängen och sova bort allt det onda.

Kommentarer
Postat av: Erica

Stackare, vet precis hur det är med dendäringa nacken... Jag har själv köpt ipren/voltaren salva och de hjälper ganska bra! Försök massera dig själv så kanske det löser upp sig :)



Hörs snart på skype igen!

Pussar å Kramar Lill-Faster

2012-03-06 @ 21:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0