Cupcake

Idag är det inte riktigt lika varmt här, endast 8 grader. Solen visar sig lite då och då, men inte så jätteofta tyvärr. Dock har det varit en himla bra dag hittills ändå! Jag har gjort upp planer för mig och kidsen imorgon (första gången på mer än en månad som jag jobbar en lördag, döda mig, snälla) plus hängt downtown med Loan, Lena och en dansk tjej som jag inte kommer ihåg namnet på (jag och namn alltså... Nästan pinsamt). Vi gick till ett café där de säljer cupcakes, det är precis nyöppnat och väldigt nice! Deras cupcakes var riktigt fina, synd att jag inte hade med mig kameran. Goda var de oxå, fast jag ångrar lite grann att jag tog en vanlig och inte en mindre. Men men, då vet jag ju det till nästa gång. Nu ska jag snart åka och hämta kidsen på skolan, sen blir det djurhemmet och lite lek hemma och när jag slutat ikväll, runt 17 nånting, så blir det mys med Lena, Frederike och säkert några till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0