För några timmar sedan

"Jag har en känsla av att något kommer gå himla fel snart - det är väldigt, väldigt jobbigt. Jag kan dock inte riktigt komma på vad det skulle kunna vara som jag tänker på, men det känns verkligen inte alls bra just nu. Jag önskar att klockan var lite mindre så att jag kunde ringa nån där hemma och prata av mig lite, men tyvärr är klockan redan över midnatt hemma och jag ska snart jobba. Visst har mina föräldrar sagt att jag kan ringa hem när som helst om jag skulle behöva det, men jag tror ärligt talat inte att de skulle uppskatta det så värst mycket. Bloggen får funka så länge. Oroa er inte för mycket nu bara, det är antagligen bara värmen som spökar, jag kanske har fått solsting eller nåt? Haha"

Så kändes det för några timmar sedan. Nu? Den där jobbiga känslan är helt borta. Skönt! Nu har jag slutat jobba iaf, vi spenderade kvällen på studsmattan och sen framför en film om Fred som kan vara den löjligaste TV-/filmkaraktären någonsin. Kolla HÄR om ni inte tror mig. Fast den är ändå lite rolig... Hehe. Lillebror S, du måste kolla på trailern - du kommer älska det! 

Nu ska jag skriva lite vykort tänkte jag - skulle egentligen gjort det för en månad sen men jag är riktigt bra på att skjuta upp saker, som ni kanske vet om. Men det börjar bli dags att skicka hem en liten hälsning, eller?

Kommentarer
Postat av: farmor

Lilla Emma.Det är helt normalt att få olustkänslor emellanåt.Du är ensam ute i stora världen och fixar det jätte bra.Nu är det borta,och du skall göra roliga saker med alla dina nya vänner. Kramar!

2012-03-24 @ 10:24:01
Postat av: farmor

Lilla Emma.Det är helt normalt att få olustkänslor emellanåt.Du är ensam ute i stora världen och fixar det jätte bra.Nu är det borta igen och du skall göra roliga saker med alla dina nya vänner. Kramar!

2012-03-24 @ 14:02:22
Postat av: Louise

Har du inte sett Fred innan, har för mig att jag visade han någon gång ;)

http://www.youtube.com/watch?v=nEqwKNNQBwc

2012-03-28 @ 09:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0