En liten lista

Jag älskar såna här listor. Vet ej varför. Hoppas ni gör det oxå, för det kommer säkerligen dyka upp fler under året.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

"Var inte klockan alldeles nyss 5.23?"

 

Har du ringt någon idag? Vem och vad sa ni?
Ringde K på jobbet och berättade om dagens läxor.

 

Vilket humör är du på?
Trött men ändå ganska glad, allting har gått väldigt bra idag.

 

Vad har du på dig just nu?

Pyjamas.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag är konstigt nog inte sugen på någonting just nu. Nä, inte ens glass. Jag måste vara typ dödssjuk!

 

Hur mycket var din senaste lön på?
Samma som alltid: $200

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Kaffe och blåbärsscone på Starbucks.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Alltid Facebook, då det är min startsida.

 

Vad ska du göra ikväll?

Soooova.

 

Vilken låt lyssnar du på idag?

Ingen speciell direkt, lyssnar bara på radio i bilen och hemma gillar jag att ha det ganska tyst.

 

När fotade något senast, och vad?

I söndags, det var väl denna:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0