Trötter

Wow, jag blev helt plötsligt sjukt trött. Måste bero på värmen, dagens flexibilitet och städningen som jag ägnade mig åt nu ikväll. Plockade undan lite grann på rummet, lade in tvätten i garderoben och organiserade papper och sånt där. Inget komplicerat med andra ord.

Dagen blev inte riktigt som planerat - egentligen skulle jag skypat med BFF men hon glömde bort det (det brukar ju vara jag som glömmer sånt, hallå eller?) och när hon väl kom på det så fixade jag med kidsens tvätt och sen åkte jag för att hämta dem på skolan. C hade en playdate ett tag innan det var dags för läxor, sen lekte han utomhus och jag var med A på hennes rum och satte upp posters (jag är väldigt imponerad över att hon lyckas hitta plats för varenda liten bild). På kvällen skulle jag egentligen jobbat pga att min host mom skulle åka till LA med jobbet, men det blev avblåst vilket vi fick veta igår kväll men imorse sa min host dad att jag behövde jobba ikväll ändå, men när jag väl skulle åka och hämta A så sa han att de inte behövde mig trots allt. Flexibilitet på hög nivå, hehe. Skönt dock att det inte var tvärtom, att de sa att jag inte behövde jobba men sen fick göra det ändå vilket kanske händer på lördag. Håller tummen stenhårt för att det inte blir jobb då!

Skulle egentligen kollat på The Lying Game nu ikväll men jag orkar inte riktigt det, så det får bli lite läsning av The Lucky One istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0