Weekend

Det blev inget Cheesecake Factory ikväll, väntetiden för ett bord var över en timme så vi ska ta det nån annan gång snart. Istället åt Lena, Caroline och jag i mallets restaurangdel där det finns massa olika grejer att välja mellan. Gissa vad jag åt...? Hamburgare - såklart. Den var helt okej, men Shake Shack är fortfarande det bästa stället jag har provat hittills. Efter att vi hade ätit så kikade vi runt i butikerna lite grann, jag letade efter en jacka (jag har bara två vinterjackor och behöver en tunnare) men hittade inget som jag var sugen på. Någon annan gick däremot loss inne i Ambercrombie & Fitch-butiken, hon som inte skulle köpa nånting... Dock gick jag inte helt tomhänt från Willowbrook shopping mall - något väldigt grönt fick följa med hem, på grund av morgondagens festligheter i New York. Saint Patrick's Day! Caroline, Kathy och Lena skulle alla ha på sig ett grönt linne så det slutade med att jag köpte ett oxå, jag kan ju inte vara den enda som INTE bär grönt imorgon lixom. $8,50 för två linnen, inte dåligt! Trodde aldrig att jag skulle köpa något från Old Navy, men det har jag nu gjort. Impressive. Nu är det dags för sängen så att jag orkar med St Patty's Day och eventuellt jobb imorgon!
Trackback
RSS 2.0