Have I told you lately that I love you?


Top of the Rock med Central Park i bakgrunden.

Top of the Rock - Central Park.

Top of the Rock - Lower Manhattan.

Union Square.

Union Square.
Detta är himla roligt faktiskt! Ni ser klockan där på väggen. Den visar hur mycket klockan är nu (14:08:12:4:35 med tiondelar och hundradelar) och från andra hållet räknar den ner till midnatt, alltså är det 9 timmar, 51 minuter och 47 sekunder kvar tills alla siffror är noll! Saken i mitten innebär något oxå men det kommer jag inte ihåg, dock kommer jag ihåg vad den gula bollen på väggen är bra för - den visar alla månfaser. Denna information fick vi betala två dollar för så jag vill ha 25 cent från alla som läser detta!

Union Square.

Flatiron Building.

City Hall Park.

City Hall.

Brooklyn Bridge (jag behöver verkligen jobba på min hållning...)

Brooklyn Bridge.

Brooklyn Bridge Park, Brooklyn Bridge och skyline över downtown Manhattan.

Top of the Rock, Union Square, Flatiron Building, City Hall, Brooklyn Bridge och en liten detour med tunnelbanan till hjärtat av Brooklyn är vad min dag har bestått av idag, allt detta tillsammans med Frederike, strålande solsken och glada new yorkers. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Jos

Så härligt!

2012-05-23 @ 17:45:15
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0