Hello weekend!


Caroline jobbar på de där jäkla muttrarna... Varför ska de alltid sitta så jäkla hårt??

Äntligen fredag! Eller det är förresten redan lördag, herre så fort tiden går. Direkt efter jobbet idag åkte jag och Caroline till Willowbrook för att boka bord på Cheesecake Factory och lite senare kom Frederike dit oxå (saknade dock Lena, buhu). Provade en Factory Burger som var helt okej men jag tror att antingen Classic eller Old Fashioned Burger är godare (om ni nu vill veta vad jag tror alltså). När vi var på väg hemåt tyckte vi att bilen lät lite småkonstig så vi stannade till och upptäckte då att vi hade fått punka på bilen. OMG säger jag bara. Som tur är så har min älskade pappa alltid tvingat mig till att vara med och hjälpa till att byta däck på bilen hemma så jag började plocka fram alla grejer vi behövde, hissade upp bilen och började lossa de där jäkla muttrarna - som satt jäkligt hårt. Så hårt så att jag inte kunde lossa dem. Ringde B som fick komma och hjälpa oss. Jag var hemma för 30 minuter sedan, alltså två timmar efter att vi lämnade Cheesecake Factory. B är dock himla imponerad över att vi lyckades hissa upp bilen, nice job dad! Du har en beundrare här i Montclair ;) Ja, roligare än så blev det inte idag. Fast jag och Caroline hade himla roligt när vi väntade på att B skulle komma ut till Willowbrook... Det blir lätt så när man är lite smånervös över att vara själva på en tom parkering utanför en tom restaurang med en mörk skog precis intill... Trots detta så var fredagen en himla lyckad kväll, inte så konstigt med tanke på att jag var på CCF med de bästa. Hoppas er fredag var lika bra som min och att eran lördag blir minst lika bra, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0