Måndag



Som ni vet så sa vi hej då till Caroline idag men innan vårt tårfyllda kramkalas i eftermiddags så hann vi med både frukost på IHOP och en tur till Eagle Rock Reservation. IHOP betyder International House of Pancakes så ni kan ju gissa vad vi åt. Jag valde Banana & Strawberry Pancakes som var helt okej. Lite småtråkiga, men goda. Hade varit mycket godare med färska jordgubbar dock. Nästa gång ska jag testa blåbärspannkakorna! Efter IHOP vinkade vi av Kathy som skulle hem och sen åkte vi till Eagle Rock Reservation vilket är ett naturreservat i West Orange där man har grymmaste utsikten över NYC. Vårt nästa cluster meeting ska vara där uppe, kan bli intressant! Vi hängde iaf där i ungefär två timmar men sen var det dags att åka hemåt igen. Vi lämnade av Caro först och det var så jobbigt. I bilen på vägen hem till Lena och mig så var vi alla tre helt tysta, vi har ju umgåtts med Caro så himla mycket de senaste två månaderna och nu är det över? Sjukt. Att vara själv hemma i huset med inget annat sällskap än en lat hund och mina tankar var inte helt lätt så att åka till skolan och hämta kidsen var idag en lättnad. Tack och lov för mina underbara ungar säger jag bara. Vi städade C's rum, lyssnade på musik och skämtade med varandra och sen kom K hem från sjukhuset men kidsen valde faktiskt att vara med mig istället, score säger jag bara! På kvällen så har jag hängt med C på hans rum, vi har lyssnat på musik på min laptop och diskuterat om USA eller Sverige är bäst på hockey. Ni kan ju gissa er till vad vi tyckte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0