New York


För att komma till Roosevelt Island så kan man åka linbana eller vad det nu kallas. Det kostar $2.25, samma som tunnelbanan.

Midtown.

Vad är det egentligen med New York och broar? De ska alltid vara så himla avancerade...

West Village <3

Man kan knappt tro att detta faktiskt är New York!

Tiles for America...

Detta är en memorial för alla de som dog i 9/11.

Hallå där. Först och främst vill jag säga grattis på Mors dag till alla mammor, jag hoppas att ni har haft en himla bra dag. Min dag har varit toppen - hunden åkte iväg till hundvakten kl 10 imorse och då åkte jag till New York med Lena. Vi besökte först Roosevelt Island vilket vi troligen inte hade gjort om det inte hade varit för priset ($2.25). Sen åkte vi till Meatpacking District och efter att ha promenerat där och i Greenwich Village och West Village en stund åkte vi tillbaka till Times Square och sen hem till Montclair. När jag kom hem bestämde jag mig av okänd anledning för att ta mig ut på en springtur. I mörker och även åska upptäckte jag när jag hade ungefär halvvägs kvar att springa. Men jäklar va gött det var ändå! Jag hatar att träna och sådär, men känslan efter ett riktigt svettigt pass på gymmet eller i nån park här i Montclair är faktiskt oslagbar. 

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av CSI New York där min nya favoritskådis Ryan Johnson är med. Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Jos

Nej så härligt!

2012-05-28 @ 18:08:02
URL: http://josefindysenius.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0