Washington DC, dag 1: White House Garden Tour









Att promenera runt i Vita Husets trädgård var rätt coolt måste jag säga. Lixom, jag har gått på samma ställen som Barack Obama. Kom igen, lite häftigt är det väl? Eller? Hur som helst, efter vår vandring till The Pentagon var vi rätt trötta men vi ville ju såklart ändå se trädgården så vi begav oss till Vita Huset. Jag är väldigt glad över att vi gjorde det, trots smärtande fötter och solbränna (ja, jag blev ordentligt röd efter en heldag i solen). Trädgården var egentligen inget speciellt så, det är bara själva grejen att ha varit där som är rätt cool, speciellt med tanke på att detta är något de gör fyra gånger per år. Vilken tur att vi valde just den helgen att åka till Washington DC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0