Wicked witch & Darth Maul

Jisses sicken dag alltså! Jag och A gjorde ansiktsmålningar på varandra idag. Det började typ bra, hon målade först svarta ögonbryn och illröda läppar på mig medan hon fick grå ögonskugga och lite rouge. Sen gick det ju helt överstyr... A kladdade på färg i hela ansiktet på mig och när hon var färdig så var jag lika grön som the wicked witch i Wicked. Jag hämnades och målade A som Darth Maul. Haha, ni skulle sett B's min när han kom hem och såg hur vi såg ut... Ja, vad tycker ni då? Är vi inte helt fantastiskt fina? ;)

Kvällen spenderades på Starbucks tillsammans med Isabell. Vi bara tjötade och drack kaffe, sånt där som man behöver göra ibland. Bland annat planerade vi för nästa sommar, lilla Lavön får enna se upp; hela fyra tyska tjejer kommer komma dit då! Just idag känns sommaren väldigt långt borta, visst har det varit varmt men regnet har öst ner hela dagen. Konstigt med tanke på att helgen var så himla fin. Men aja.

Kommentarer
Postat av: farmor

Det låter kul Emma, att bjuda dina tyska vänner till Lavön.Vi behöver livas upp här på våran lilla ö,och träffa personer utanför Lavöns gränser.Kram från farmor.

2012-05-22 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0