2012-11-08

Lena, Frederike och jag i somras.
 
Nu är jag helt färdigpackad för Chicago imorgon. Gud va roligt det ska bli! Förra veckan, några dagar efter Sandy, var jag så totalt otaggad på att åka men nu kan jag knappt vänta. Det är dock himla komplicerat att ta sig från mig till Newark, visst går det bussar men det är inte helt lätt att lista ut vilka tider de avgår. Dock hoppas jag att jag har löst det nu. Hemvägen bryr jag mig inte så mycket om, då har jag ju inget flyg att passa lixom, men att missa flyget imorgon skulle inte vara sådär superroligt direkt. 

Hela dagen har spenderats med att förbereda för imorgon; packa, städa, köra in bilarna i garaget (först var jag tvungen att lista ut hur jag skulle kunna öppna dem då min kära värdpappa hade satt fast några konstiga grejer i dörrarna, fråga mig inte varför) och skicka iväg hunden till hundvakten. Jag tog dock en paus i eftermiddags och drog till Starbucks, som vanligt... Jag kommer sakna det där stället alltså. Det finns inget bättre Starbucks än mitt Starbucks på Valley Road. Och nej, det är inte pga min kaffekille - jag har alltid tyckt bättre om Valley Road än andra ställen.

Om en liten stund ska jag kolla på veckans The Vampire Diaries och sen är Glee tillbaka efter ett litet uppehåll - det kommer med andra ord bli en helgrym kväll! Dock ska jag gå och lägga mig tidigt (jojo) för imorgon ringer klockan redan kl 5... Men men. Det är det värt för imorgon får jag äntligen träffa världens finaste Frederike igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0