2012-11-11

Well, hello! Nu är jag tillbaka på bloggen efter tre dagars tystnad. Jag var hemma i Montclair strax efter 18:30 och fick då massa välkommen-hem-kärlek från vovven och lite senare kom min supergulliga värdfamilj hem. Vi hade en hel del catching up to do! De har varit nere på Virgin Islands och seglat sen i tisdags för att fira min värdpappas kommande födelsedag och de tog med sig en present hem till mig, som ni kan se på bilden här ovan. Det är alltid lika trevligt att få presenter, right? 

Okej, let's talk about Chicago helt snabbt innan det är dags för mig att sova: supermysig stad med mycket att se och göra. Men. Det finns ett problem - det är inte New York. Att spendera så mycket tid i New York som jag har gjort har gjort mig väldigt kräsen när det gäller andra städer och det känns alltid som att det är något som saknas. Den största anledningen till att jag åkte dit var ju dock att träffa Frederike - om inte hon hade bott där så vet jag faktiskt inte om jag hade åkt dit. Jag hade i vilket fall som helst en väldigt bra helg, jag håller på att kika igenom bilderna nu och ska berätta mer senare om vad jag gjorde de 48 timmarna jag var där, men nu måste jag sova lite grann. Imorgon ska alla tillbaka till skola och jobb efter två veckors "semester"... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0