2012-11-14

Och så är jag här igen... Allt för att slippa skriva på min uppsats. Fast jag är nästan klar med den, ska låta den vila till imorgon och kika igenom den då och sen skicka in den. Men gud va svårt det var. Jag skulle ju skriva om övervakning av anställdas mail och vad jag tycker om det, men jag vet verkligen inte vad jag tycker. I vissa fall är det säkert jättebra, men andra gånger är det inte alls lika trevligt. Jag tror dock att jag är mer emot en för, men jag ska fundera lite mer på det till imorrn så får vi väl se hur jag känner då. 

Hade en lång dag idag - C hade basketträning fram till kl 18:45 och av nån konstig anledning blev jag tillsagd att stanna kvar där tills det var slut. Innan jobbet åkte jag till Willowbrook och råkade komma hem med en klänning, en mössa, ett par örhängen, ett halsband och ett armband. Och en väldigt fin nagel. Jo, ni läste rätt. Jag fick prova nån slags nagelpeeling eller nåt på Willowbrook idag så först skrubbades alla döda hudceller bort, sen polerades nageln och till sist fick jag nån slags silkespolering eller nåt och nu är min nagel blank och väldigt, väldigt len. Helt fantastiskt. Dock kostade hela paketet typ 70 dollar så det blev inget köp, men gud va bra det var. Tydligen ska detta hålla i en hel månad, men det vet jag inte om jag tror på riktigt... Min nya klänning är svart. Jag ska ha den på Thanksgiving tänkte jag. Egentligen ville jag ha den i vinrött, men den fanns inte i min storlek vilket ju var himla tråkigt. Mössan är min nya kärlek, den är så himla fin - stickad i neonfärger och med en boll på toppen. Örhängena är stora och tunga. Halsbandet är guldigt med tre pilar. Armbandet är guldigt med ett litet kors på. När jag kom hem så hade jag fått världens gulligaste kort från bästis - tack!! 

Nu är jag så trött så jag knappt vet vart jag ska ta vägen - dags att sova. Imorgon kommer antagligen ännu ett Chicago-inlägg oxå, det får ni ju inte missa så det är bäst att ni kikar in här snart igen. Laters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0