2012-11-16

TGIF!!!!!!!! Åh alltså, fredagar är alltid bästa dagen på veckan, men idag har varit snäppet bättre för allt har gått så himla bra!

1. Min engelskalektion idag var fantastiskt trevlig - läraren var på gott humör, vi skrattade massor och hade en allmänt trevlig förmiddag.
2. A kom hem och hade inga läxor. Super! Vi pratade förresten på riktigt idag, vilket inte händer allt för ofta då jag vill att hon ska börja med läxorna så fort som möjligt. Vi pratade verkligen om allt möjligt. Mysigt.
3. C kom hem och hade inte heller några läxor. För att fira denna läxfria fredag, gick allihop ut på gräsmattan och lekte en stund. Dock blev det kallt och mörkt väldigt fort, men det var kul så länge det varade.
4. B kom hem från jobbet och var på superbra humör vilket gör mig på superbra humör oxå. 
5. Rilana gick med på att se höstens stora hitfilm med mig ikväll så om ett par minuter ska jag iväg och se Breaking Dawn pt 2!! :D

Så yes, min fredag har varit grymt bra so far. Nu ska jag smita iväg till mataffären och köpa lite snacks till bion. Jag ska berätta senare om hur den var, om jag nu lyckas hålla mig vaken genom hela filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0