2012-11-17

När jag jobbar kväll så brukar dagen alltid bli ganska lazy, så även idag. Jag gick iofs upp redan kl 9 för att äta frukost innan jag skulle slåss med tusentals andra om biljetter till en Coldplay-konsert den 30 december. Biljetten är, tråkigt nog, inte för mig utan för Rilana. Hon är i DC i helgen och hade inte möjlighet att boka själv så då erbjöd jag mig att göra det, visst är jag snäll? Så det gjorde jag mellan 10 och 10:15 imorse. Sen skypade jag med familjen resten av dagen, fram tills jag började jobba vilket var vid 16:30 ungefär. Inte dåligt. Fast i slutet bara jag spelade spel på iPhonen tillsammans med Simon, men ändå - det var rätt roligt.

Jobbet var rätt konstigt idag; A var det inga som helst problem med, men C däremot var helknäpp - han slog mig i huvudet tre gånger, gjorde nåt elakt mot hunden som han inte alls gillade och bråkade med A. Kl 19:30 skickade jag honom i säng för då hade jag fått nog av hans dumheter. Istället kollade jag och A på Mean Girls, girls' night när det är som bäst! K och B kom hem för en timme sen ungefär så det blev ganska sent idag. Tur att jag bara ska på musikal imorgon! :P

Trevlig söndag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0