2012-11-27

Så här såg det ut kl 2 idag.
 
Klar med min uppsats! Jag skickade precis in den vilket känns härligt. Nu kan jag spendera hela dagen imorgon på soffan om jag känner för det, haha. Känner jag mig själv rätt blir det dock en sväng till Starbucks, jag har inte varit där på två dagar (omg!) så det är väl dags för ett återbesök kan jag tycka. 

Idag åkte jag till Willowbrook med Rilana. Vi provade hattar, testade gratis samples från matavdelningen, spanade på snygg Forever 21-anställd, pillade på iPhones och iPads, letade efter present till min C, kollade på skor, ojjade oss över hur dyra UGGs är och massa annat. Allt detta på bara tre timmar. På eftermiddagen fick jag hämta C från skolan trots att hans after school activity var inställd, men den lilla skitungen missade bussen. Det tog jättelång tid att komma dit pga att det har snöat idag och jag vågade knappt köra fortare än 25 mph - jag kände mig som en nybörjare ute på vägarna, som om jag aldrig har kört i snö tidigare. Men jag antar att det är bättre att jag kör försiktigt och kommer hem några minuter senare än vanligt, än att köra alldeles för fort och kanske inte komma hem alls. Eller antar, jag VET att det är bättre att köra lugnt i detta väder.

Ja, det var väl ungefär allt som hände idag! Det är ganska tråkigt här nu. Det var roligare i början när allt var så nytt, men nu är allt jag gör så vardagligt lixom - det är inte alls kul att skriva om vad som händer här på dagarna längre. Men jag kan ju berätta att det numera bara är 22 dagar kvar tills jag lämnar New York - herre, vad hände där? Vart tog tiden vägen? Sjuuuukt. Men det ska bli gött att göra, och se, något annat ett tag. Även fast en 20+-gradig vinter känns ganska konstigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0