2012-11-29

Vet ni vad? Jag har redan tagit semester. Hjärnan är helt inställd på semester-mode och är ungefär lika snabb som en sengångare. Jag har iofs lite drygt en månad kvar att jobba, men ändå - det känns som att hela Texas-grejen kommer bli som semester. Det ska bli så himla gött att komma iväg härifrån. Och hur coolt är inte Texas lixom? 

Jag hade en fantastiskt trevlig dag idag. Började med att möta upp Rilana på Starbucks för en kaffe, ögongodis (för min del iaf) och tjöt, och efter två timmar där så åkte vi vidare till Annika för att göra pastagratäng till lunch tillsammans. Vet ni om att det är sjukt enkelt att göra pastagratäng? Jag har aldrig gjort det tidigare men det var ju helt sjukt enkelt! Jag tror minsann att jag ska göra det till middag med kidsen imorgon. Eller kanske inte. Vi får se. Hur som helst, det var jag, Rilana, Annika och Steffi som lagade mat tillsammans i ett hus på N Mountain Ave som är en av de där superdyra gatorna i Montclair. Huset var sjukt nice, och the front door var ENORM. Ni ser ju på bilden där uppe. Nej, hon är inte miniliten - hon är faktiskt lite längre än mig. Helt galet. Sen blev det jobb som vanligt - läxor på biblioteket, basket och simning, lite extra läxor ikväll och nu ligger både A och C i sina sängar och det gör jag oxå snart, tänkte kolla på lite Castle innan jag somnar. Och vet ni vad? Imorgon är det fredag! Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0