Boston: Harvard (OBS! Bildbomb)

Efter min rätt misslyckade valbåtstur så åkte jag till det där kända universitetet strax utanför Boston, jag gissar att ni har hört talas om Harvard? ;) Det var superlätt att ta tunnelbanan dit och det var genast en helt annan atmosfär och stämning. Jag älskar Harvard! Jag var inte där så länge, men jag såg iaf en del av campuset och promenerade sen runt Harvard Square där det var massor med folk, caféer, butiker och annat kul. Jag vill inte plugga i USA men om jag skulle vilja göra det, så vill jag plugga på Harvard. Så himla mysigt ställe. Jag fick med mig en jättefint t-shirt därifrån oxå, kommer bild på den lite senare (fast om ni följer mig på Instagram (@berntssonemma) så har ni redan sett den). 

De fem första bilderna är från campuset (jag älskar att de har ett hus för Nalle Puh!), resten är från Harvard Square. Coop Cafe är stället där alla Harvard-studenter hänger, ungefär samma som att alla au pairer hänger på Starbucks ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0