2012-10-01

Fasen alltså, oktober är här och jag njuter av drygt 20 grader utomhus. Rätt gött ändå! Dagen har varit himla bra vilket även min host mom höll med om. Kidsen skötte sig exemplariskt med läxorna vilket alltid är största utmaningen med dagen!

Imorse så åkte jag ju ut till Willowbrook för att köpa ett case till min iPhone. Jag hittade ert superfint med massa kul mönster och grejer. Jag fick även med mig en väska och ett annat case hem, åh så nöjd jag är. Förutom det, så hittade jag även massa annat fint, bland annat pälsjackan och blusen på bilden men även ett par byxor, en prinsessklänning och en kavaj. Dock fick inget av det följa med hem.

Nu ikväll kollade jag på säsongspremiären av The Good Wife och 666 Park Avenue och jisses va bra de var. Har saknat TGW en hel del faktiskt. Skönt att ha det tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Monika

Tycker inte riktigt det ar okej att det ar sa varmt hos dig. Har sporegnar det och ar skitkallt. Men jag klagar inte. Hade vart ganska dum om jag flyttade till Dublin och forvantade mig sol varje dag ;)

2012-10-02 @ 16:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0