2012-10-01

Bild från min promenad med vovven.

Godmorgon! Jag har precis kommit hem efter att ha lämnat av C på skolan. Han åker dit tidigare på måndagar vilket för min del innebär att jag börjar jobba tidigare än vanligt. Idag var jag tvungen att gå upp redan kl 6 då K körde B till flygplatsen redan kl 4 och hon var inte säker på när hon skulle komma tillbaka och ville att jag skulle se till att A kom iväg till skolbussen. När jag kom ner så var K redan här... Men men. Det var ganska skönt att ha en lugn morgon där jag kunde bestämma när C skulle gå upp! Efter att ha lämnat av honom på skolan så blev det några snabba ärenden; hämta C's hoodie, tanka bilen, lämna böcker på bibblan samt en sväng till Starbucks. Det är min måndagsrutin, att köpa kaffe efter att ha lämnat av C. Nu ska jag ta mig ut till Willowbrook för att köpa ett case till min iPhone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0