2012-10-19

Hej från New York. Är just nu på Starbucks och väntar på att klockan ska bli ungefär 11:15pm så att jag kan börja promenera ner mot 34th St där bussen till Boston väntar. Jag är rätt uttråkad för tillfället, det finns inte mycket man kan göra här vid den här tiden på kvällen, så vad passar bättre än att skriva ett litet inlägg till er?

Min engelskalektion var helt okej idag, jag tycker fortfarande inte om läraren men mina "klasskompisar" är väldigt snälla. Och snack time var bra oxå, massa göttigt idag! På eftermiddagen blev det massa bilkörning, både A och C behövde åka tillbaka till skolan för att hämta lite skolarbeten. Runt kl 19 skulle jag åkt till NY men glömde min mobil hemma så jag var tvungen att gå tillbaka och hämta den och då missade jag ju såklart tåget... Men men. Jag kom hit vid 9 ungefär och väntar som sagt på att få åka till Boston. Bara två timmar kvar tills bussen går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0