2012-09-02

Herregud, jag har inte ens tänkt på att det är september, men det är det ju nu, och imorgon är sommaren officiellt över här i USA! Då firas nämligen Labor Day vilket markerar slutet på den amerikanska sommaren. Så på tisdag blir det jeans, stickade tröjor och boots no matter what ;)

Idag skypade jag med pappa i ungefär 20 minuter (typ?) och sen kollade jag på This Means War och Pretty Little Liars. Pratade samtidigt lite med Mona på Facebook vilket resulterade i att jag tog bilen ut till Willowbrook för att gå på bio helt själv (haha, jag är helt ensam här just nu, galet), gissa vilken film jag såg? The Dark Knight Rises. Jag hade inte direkt höga förväntningar då mina värdföräldrar inte riktigt tyckte att den var lika bra som The Dark Knight som är typ bästa filmen nånsin tack vare Heath Ledger's fenomenala tolkning av Jokern, men jag har insett att låga förväntningar är bra - det gör filmerna mycket bättre och det gällde även denna film. Hur bra som helst ju! Har ni inte sett den än så måste ni göra det. Double thumbs up! Lite fail dock att de åker förbi ett Saks Fifth Avenue som inte ens ligger i New York där filmen ju utspelar sig... Haha.

Nu ska jag kolla lite mer på PLL och sen sova. Imorgon är jag som sagt ledig så det blir en slapp dag hemma, kanske att jag drar till New York en snabbis efter att jag har skypat med Mona, vi får se på det. Hoppas ni får en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0