2012-09-04

Har haft en riktigt lång dag idag. Jag jobbade precis på gränsen till vad jag får göra under en dag, men jag ska väl inte klaga då jag annars har ett himla slappt schema. Det är bara imorgon oxå, sen kommer jag bara jobba några få timmar per dag igen vilket är en oerhörd lyx. 

Jaja, idag var jag och kidsen först på biblioteket för att hämta några böcker till A som hon behövde till ett skolarbete hon ska lämna in på torsdag när hon börjar skolan (gud alltså, de gillar verkligen sommarläxa i det här landet), sen blev det en tur till A&P för att köpa lite matvaror vilket gick på alldeles för mycket pengar. Sen har vi mest hängt hemma, A jobbade med sina bokredovisningar och jag och C plockade undan lite på hans rum och lyssnade på musik. En helt okej dag trots att den blev ganska lång :)

Ikväll träffade jag Vivi och Leonie en stund, vi skulle egentligen gått till nån pub i närheten men vi åkte istället till Let's YO! och Smashburger. Inte helt fel det heller :) Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon är det som sagt en lång jobbdag som väntar igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0