2012-09-06

Två inlägg på en dag, what's up with that? Äsch, tänkte att ni kanske ville höra om min dag. Eller ja, eftermiddag. K hämtade A vid bussen och hon hämtade även hem C, efter det åkte de iväg för att inhandla viktiga saker så som pennor, suddgummin, miniräknare, lås... De var hemma igen runt halv 6 och då var även min host dad hemma vilket innebär att jag har slutat. Så jag jobbade inte över huvud taget idag. Rätt gött, haha. Efter middagen spelade jag pingis med C och biljard med A innan jag hoppade in i bilen och stack iväg till gymmet och svettades som bara den. Gu så härligt! Jag kommer troligen ha träningsvärken från helvetet imorgon men who cares? 

Nä, nu ska jag sova, imorgon är det jobb kl 8 som gäller för min del. Imorgon ska jag även ta C till bussen, spännande! Hoppas ni får en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0