2012-09-06

Godmorgon! Jag fick sovmorgon idag då min host mom jobbar hemifrån på grund av att det är kidsens första dag i skolan vilket verkar vara en rätt stor grej här (eller kanske bara i min familj?). Både A och C börjar iofs nya skolor, A är numera i middle school (ungefär som högstadiet) och C bara kände för att byta skola typ. Det är kanske därför K är hemma idag, vad vet jag. Iaf, att få lite sovmorgon var väldigt uppskattat! Jag hade dock satt ett alarm på 6:30 för att säga hej då till A innan hon hoppade på skolbussen kl 7:10 (omg va tidigt) men när klockan ringde så orkade jag inte riktigt gå upp... Så jag somnade om och sov fram till 8 ungefär. Dagens planer var att sticka till gymmet men bilen är inte hemma och det är tråkväder ute så cykeln funkar inte heller. Får väl... hitta på något annat istället. Typ städa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0