Day 1



Familjen landade på JFK på eftermiddagen men på grund av långa köer i säkerhetskontrollen, var vi inte hemma i Montclair förrän halv 8 på kvällen. Vi åt då middag med min värdfamilj och sen slocknade allihop i sina sängar, även jag då jag och Simon sov på soffan tillsammans. Vi hann inte direkt med att göra något den dagen, så dag ett blir ju änna förra torsdagen då vi åt frukost på IHOP. Vi beställde in blåbärspannkakor, vanliga pannkakor och kaffe. Kaffet var väl inte det godaste jag har druckit, men det funkade. Efter frukosten åkte vi hem till huset så att Simon fick leka lite med A och C innan de åkte iväg till stranden. Så fort de hade åkt iväg, så hoppade vi in i bilen och åkte till en scrapbooking store i Clifton där mamma trivdes rätt bra. På kvällen åt vi middag på TGI Friday och sen shoppade vi lite grann på Willowbrook innan vi åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0