My latest addiction

I början när jag var på Starbucks så drack jag alltid deras Vanilla latte. Sen började jag experimentera lite grann och testade på Caramel macchiato vilket blev min nya favorit. Efter ett tag insåg jag att det blev så himla dyrt och dessutom är det ju inte direkt hälsosamt att dricka latte hela tiden (eller?) så jag beställde vanligt kaffe med caramel syrup i istället. Tröttnade efter nån månad och gick tillbaka till min Caramel macchiato men för ett tag sen så fick jag en som var sjukt äcklig och ville därför aldrig mer dricka en CM så jag gick tillbaka till min Vanilla latte och har beställt den varje gång jag är på Starbucks - fram till igår. Då testade jag en Pumpkin Spice Latte och den var väldigt god måste jag säga. Jag kan tycka att kaffe med smak av pumpa inte låter sådär himla gott, men Julia sa att den var god så jag provade och fastnade totalt. Jag gillar den så mycket så att jag åkte tillbaka idag och köpte en till... Och här sitter jag nu, med min Pumpkin Latte. Inte fel. Regnet öser ner och det blåser, så inget passar väl bättre än lite pumpakaffe. Haha. Tänkte krypa upp i mitt fönster och läsa senaste skvallret om Jennifer Aniston (hon är tydligen gravid), Rob Pattinson och Kristen Stewart (ännu mer bråk) och Kourtney Kardashian (hon berättar sanningen om Scott's svek) och när jag är klar med tidningen så blir det väl lite Fifty Shades kan jag tänka mig. Vad gör ni idag? :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Kaffe är aldrig fel! ;) Ikväll ska jag inte göra nåt speciellt, kika på ikeas hemsida på saker som vi ska köpa till lägenheten ;) hihi!

Svar: Men gud va avundsjuk jag blir nu, jag vill oxå kika på saker att köpa till en lägenhet! :D
Emma

2012-09-18 @ 22:07:18
URL: http://johanssonabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0