7am

Det känns som att det är söndag idag, sicken tur att det bara är lördag! Väldigt tidigt på lördag morgon oxå. Klockan är 7.30 här borta och jag har varit vaken sedan 7, det var helt omöjligt att somna om. Varför? För att jag har sovit på soffan inatt. Inte avsiktligt dock! Jag var så himla trött igår kväll men bestämde mig för att kolla på film och av nåån anledning pausade jag filmen och en stund senare somnade jag. Gött iaf att jag tog på mig myskläder innan jag kollade på filmen igår, att sova i jeans är ju så himla obekvämt... Nu ska jag kolla klart på filmen (Abduction med Taylor Lautner och Michael Nyqvist, riktigt bra!), sen ta vovven på morgonpromenad och sen får vi se vad som händer idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0