2012-09-22

Lördagar alltså, som jag älskar dem. Iaf lediga lördagar. Idag vaknade jag först 7:30 och kollade mailen, Facebook och bloggen (ni lämnar inte många kommentarer här längre, lite småtråkigt måste jag säga) och sen kröp jag ner i sängen igen och trodde väl att jag skulle läsa Fifty Shades, men icke sa nicke - två sekunder senare sov jag som en jäkla stock. Och jag sov och sov och sov, ända fram till kl 12. 12 lixom, hallå eller?? Inte okej - där var den dagen försvunnen. Typ. Efter frukost kollade jag på Svenska Hollywoodfruar (alltså, om inte Gunilla Persson snart drar sig ur SHF så kommer jag sluta titta på det där. Hemskare människa får man fan leta efter), sen blev det lite Hunger Games men filmen hackade så mycket så jag stängde av och kollade på Bunheads istället, som inte var sådär superspännande direkt... Och så åt jag middag med min värdfamilj idag, vilket var himla mysigt. Jag gillar att äta middag med dem på helger - alla är så relaxed och glada och sådär, på veckorna är det så himla mycket stress med läxor och aktiviteter så det blir inte samma avslappnade stämning. Så det var mysigt. Vi fick efterrätt oxå, French Apple Tart med Salted Caramel Ice Cream vilket inte var så dumt. Tvärtom faktiskt.

Nu ska jag kolla på min favoritfilm White Chicks och sen blir det mer Fifty Shades, jag är snart färdig med första boken!

Kommentarer
Postat av: Novellblogg

Hej! Jag har nu startat upp en ny novellblogg om Justin Bieber. Skulle vara jättekul om du ville in och kolla, kommentera och kanske sprida? Ha det bäst!

2012-09-23 @ 20:49:37
URL: http://justbiebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0