Effective Writing

Men se där, jag har lyckats ta tag i det där med skolan minsann! Från och med nästa fredag kommer jag hänga på Essex County College varje fredag mellan 9:30-12:30 för att skriva massa på engelska. Jag har hört att engelskakurserna här inte är särskilt svåra då de riktar sig mot de som har engelska som sitt andraspråk, fast det är snarare folk som inte kan engelska över huvud taget som tar såna kurser... Hur som helst så ska det faktiskt bli rätt kul att gå på den här kursen och att ha något att göra på dagarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Bravo!

2012-09-28 @ 20:16:53
Postat av: Sabina

Du kommer ju att bli engelska expert tillslut och de är ju bra för då kan du ju lärs mig när du kommer hem :p

Svar: Haha, njaa... Så bra är jag ju inte ;)
Emma

2012-09-29 @ 09:07:49
Postat av: Sabina

jooo de tror jag att du är :)

2012-10-01 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0