Lördagsmys




Vet ni vad jag gjorde idag? Först skypade jag med familjen i ungefär tre timmar, men efter det så åkte jag till gymmet - ja, jag vet att det är lördag - och spelade squash! Haha, det var nog det näst konstigaste jag har testat på sen jag kom hit (zumba är helt klart konstigast) men roligt hade vi iaf! Jag och Lena pratade om det igår så vi bestämde idag att vi skulle prova och se om vi gillade det. Det är inte riktigt min grej alltså, badminton funkar bättre för mig, men nu har jag iaf testat. Nu ikväll har min host family varit iväg på en bar mitzvah så jag hyrde Crazy Stupid Love som nog är den bästa filmen på länge! Seriöst, jag dör lite över Ryan Gosling. Sjukt het som ni ser ;)

Kommentarer
Postat av: monkis

Åh. Den filmen är så sjukt bra, och som du säger - Ryan är jäkligt het i den filmen. Typ han som gör den bra ;)

2012-04-29 @ 21:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0