--

Okej, min vädergrej på laptopen är konstig - enligt den är det just nu strålande solsken här. Det har det inte varit överhuvudtaget idag. Det är snarare regn i luften. Hoppas det är uppehåll nu när jag ska ut med hunden bara...

Träffade ju en tysk tjej på Starbucks idag, och hon hade även med sig två andra tjejer. Den ena är faktiskt au pair i en familj som är nära vänner med min värdfamilj så det känns ju himla bra! Vi ska försöka få till en playdate snart, skönt både för mig, henne och barnen att hitta på något. I eftermiddag blir det dock Applegates för att äta lite glass med kidsen, mums!

Kommentarer
Postat av: Ida

Svar; Gud vad härligt, jag vill verkligen åka till USA! :)

2012-02-08 @ 22:34:50
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0