Godmorgon!

Klockan är inte ens 9 på morgonen och jag är redan färdig med morgonens uppgifter, så som frukost, tvätt och fixa på kidsens rum. Härligt! Idag är min host mom hemma ett tag oxå, A ska iväg på en Broadwayshow i eftermiddag och då ska K följa med. C ska på playdate så det betyder att jag är hemma själv fram till kl 4 idag, inte dåligt. Får väl se vad jag hittar på, men jag vet iaf att jag ska till banken snabbt och aktivera mitt nya kontokort och då blir det väl antagligen ett stopp på Starbucks oxå... Tänkte promenera dit så att jag får lite motion, det har blivit alldeles för lite av det de senaste dagarna. Vovven ger mig bara lite frisk luft, han stannar typ var 10e meter eller så... Irriterande, men han är ju så söt så det är okej. Nä, dags att göra sig iordning för banken, talk to you later!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaa, eller barnen lyssnar bra och är för det mesta supergulliga. Så jag tror hela förändringen med att flytta till ett främmande land långt bort och hela grejen bara kan bli för mycket ibland



Hoppas att allt löser sig för dig i NJ :)

2012-02-01 @ 19:53:02
URL: http://mati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0