På plussidan 7/2 2012

Dagens tre bästa händelser:

1. Jag träffade den nya franska tjejen, Valérie. Sjukt trevlig. Jag gillar verkligen henne och hon verkar tycka om mig oxå, haha. Trots att hon är 26 så känns det som att vi är ungefär lika gamla - jag vet egentligen inte om det är bra eller dåligt, men vi hade iaf jätteroligt idag på Starbucks!

2. Kidsen hade inte alltför mycket läxor vilket var skönt. Något som var ännu skönare var att de inte strulade överhuvudtaget med dom!

3. Alla, inklusive jag själv, har varit på gott humör idag. Awesome. 

Jag har oxå aktiverat mitt bankkort idag plus satt in massa pengar på mitt konto, tror att det totalt blev 140 dollar plus att jag redan har lite grann insatt där. Gött att ha senare, jag menar, shopping är roligt och Starbucks har gott kaffe men jag behöver ju inte spendera alla mina pengar på kläder och kaffe lixom. Därför har jag bestämt mig för att sätta in ungefär 75% av min lön på mitt konto och spara resten i plånboken. Amerikaner älskar cash så mitt kontokort kommer bara användas i nödfall. Herregud, om jag faktiskt lyckas med detta, att sätta in så mycket pengar på kontot utan att använda dem, så kommer jag vara stenrik efter ett tag. Oh my... 

Kvällen spenderades framför nya avsnitt av Glee och New Girl, och seriöst va bra de var. Har nog aldrig skrattat så mycket åt ett NG-avsnitt. Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Hart of Dixie, min favoritserie för tillfället, och efter det blir det sängen. Have a good night :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0